یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۲۳:۵۰

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران
بسیاری از تجهیزات پیچیده صنعت حفاری در کشور تولید می‌شود
ایران دریلینگ: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه ارتباط مطلوب این شرکت با مراکز دانش‌بنیان، تحقیقاتی و پژوهشی، امروز بسیاری از قطعات و تجهیزات پیچیده صنعت حفاری در کشور تولید می‌شود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، حیدر بهمنی در نشست کارگروهی از داوران دانش‌محور (Make) که با حضور قائم‌مقام، اعضا هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت برگزار شد، افزود: صنعت حفاری صنعتی به طور کامل فنی تخصصی است که با علوم و فنون و فناوری‌های روز سر و کار دارد. وی اظهار کرد: با نگاهی گذرا به این صنعت راهبردی، شاهد بکارگیری پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز در حفاری چاه‌های نفت و گاز خواهیم بود تا عملیات حفر چاه‌ها در نهایت دقت، سرعت، ایمنی و براساس استانداردهای روز و طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده صورت پذیرد. بهمنی به برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت شرکت ملی حفاری ایران اشاره کرد و گفت: از  ابتدای تاسیس شرکت با وجود نوپایی، بحث تدوین برنامه‌های ٢٠ ساله در دستور کار قرار گرفت و تدوین نقشه راه و ترسیم آینده شرکت همواره در سرفصل برنامه‌های شرکت بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به ارتباط نزدیک مراکز دانشگاهی با صنعت حفاری کشور، افزود: این شرکت در راستای توسعه صنعت حفاری و پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت ارتباط  تنگاتنگی با مراکز علمی برقرار و در پارک‌های علم و فناوری ١٠ دانشگاه از جمله صنعتی شریف، امیرکبیر، چمران و صنعت نفت اقدام به ایجاد دفتر کرده است. وی با تاکید بر تلفیق علم و تجربه اظهارکرد: باید صنعت با مراکز دانش‌بنیان ارتباط نزدیک داشته باشد تا بسیاری از تنگناها با استفاده از دیدگاه‌های کارشناسی مراکز دانشگاهی رفع شود. بهمنی ادامه داد: امروز با ارتباط مطلوب این شرکت با مراکز دانش‌بنیان، تحقیقاتی و پژوهشی بسیاری از قطعات و تجهیزات پیچیده صنعت حفاری در کشور تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ایجاد نرم‌افزارهای فنی تخصصی حفاری را از برنامه‌های در دست اجرا در شرکت عنوان کرد و گفت: این شرکت همگام با دانش روز از بسیاری از سامانه‌ها و نرم‌افزارها مانند اتوماسیون اداری، آرشیو الکترونیکی، تجهیزات سخت افزاری،سامانه جامع منابع انسانی و انتقال اطلاعات حفاری به مراکز عملیاتی برای تصمیم‌گیری به صورت آنلاین  استفاده می‌کند. وی افزود: شبکه دیتای شرکت در محل استقرار دکل‌های حفاری از شمالی‌ترین مناطق کشور (سرخس و خانگیران) تا جنوبی‌ترین مناطق (پارس جنوبی) گسترده است و با کسب اطلاعات به موقع امکان تصمیم‌گیری سریع برای مسئولان بویژه در مناطق عملیاتی را فراهم می‌آورد. بهمنی با بیان اینکه  اگر بخواهیم در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیریم باید از مسیر مدیریت دانش عبور کنیم، اظهارکرد: مدیریت دانش یکی از مهمترین بخش‌های هر شرکت صنعتی است که باید به آن توجه ویژه شود.


  کد خبر : 494
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :